יום ראשון, 3 ביולי 2016

קיץ קפוא בבלוג!

שלום לכולם,

אחרי הרבה זמן שלא עדכנו אנחנו כאן!

אני ישבתי שעות על להכין לכם ספיישלים מלאים הפתעות פגישות ופינות, אבל אני לא יודע עם יהיו לנו תומכים. כי עם יהיו תומכים יהיה לכם כיף ואתם תזכו ותהינו, אבל עם אין תומכים אין פואנטה ואז כל מה שהכנתי די נהרס. אני גם רציתי להכין לכם מלא פרקים חדשים של האסון שביום הולדת לכבוד בקיץ, אבל זה תלוי עם יהיו לנו עוקבים ותומכים וכאלה שכותבים בתגובות. אני לא מכריח אתכם אבל אני רק אומר לכם שיש לכם למה לצפות!

אז עם אתם רוצים ספיישל תכתבו

---------------------------------------------------------------------------------
עם אתם רוצים ספיישל זה מה שמצפה לכם:

באנר חדש:

והדברים האלה:


אז אתם רוצים קיץ כזה?

- אגם

2 תגובות:

  1. מה זה נחשב תומך

    השבמחק
    תשובות
    1. כזה שמגיב לפוסטים ומשתתף בפעילויות, או במשפט אחד: כזה שנותן מוטיבצייה להמשיך

      מחק

תודה שאתם מגיבים לפוסט הזה (:

רק תגיבו בהתאם D: